Colóquio Internacional sobre Ecolinguismo e Línguas Minoritárias

CUNCEILHO ANTERNACIONAL SUBRE ECOLHENGUISMO I LHÉNGUAS MINORITAIRAS

15 A 19 DE JUNHO DE 2016
CENTRO DE LÍNGUAS, LITERATURAS E CULTURAS DA UNIVERSIDADE DE AVEIRO / MIRANDA DO DOURO

Nos dias 15 e 16 de junho terá lugar, no Departamento de Línguas e Culturas da Universidade de Aveiro, o Colóquio Internacional sobre Ecolinguismo e Línguas Minoritárias. Uma homenagem a Amadeu Ferreira. O objetivo desta iniciativa é reunir estudiosos, investigadores e docentes que se ocupem da análise e divulgação da diversidade linguística.
E-mail de contacto: dlc-variacaolinguistica@ua.pt

A seguir aos trabalhos em Aveiro, daremos continuidade ao colóquio em Miranda do Douro, nos dias 17 a 19 de junho, em articulação com a Câmara Municipal de Miranda do Douro. Os trabalhos prosseguirão aí com as II Jornadas de Língua e Cultura Mirandesas: Uma Homenagem a Amadeu Ferreira. Com o intuito de homenagear Amadeu Ferreira, escritor e ilustre defensor do património cultural mirandês, pretende-se, com esta iniciativa, divulgar, estudar, analisar e valorizar a sua obra e, em simultâneo, a língua, literatura e cultura mirandesas.
E-mail de contacto:  geral@cm-mdouro.pt
Site: http://www.cm-mdouro.pt/frontoffice/pages/155?event_id=19

LINHAS TEMÁTICAS:

• Diversidade linguística
  • Relação entre as línguas
  • As línguas e o seu contexto
  • O ensino e divulgação da diversidade linguística
  • Línguas ameaçadas e minoritárias
  • Língua, literatura e cultura
  • Diversidade linguística e desenvolvimento sustentável
  • Ecolinguismo
  • Língua e sociedade
  • Língua e tradução
  • Ecocrítica
  • Língua, literatura e cultura mirandesas

Cartaz em mirandês

CUNCEILHO ANTERNACIONAL SUBRE ECOLHENGUISMO I LHÉNGUAS MINORITAIRAS
15 a 19 de Júnio de 2016
CENTRO DE LHÉNGUAS, LHITERATURAS I CULTURAS DE L’OUNIBERSIDADE D’ABEIRO/MIRANDA DE L DOURO

Ne ls dies 15 i 16 de Júnio bai-se a fazer, ne l Departamento de Lhénguas i Culturas de l,’Ounibersidade d’Abeiro, l Cunceilho Anternacional subre Ecolhenguismo i Lhénguas Minoritairas: ua houmenaige a Amadeu Ferreira. L Cunceilho sirbe para ajuntar studiosos, ambestigadores i porsores que tráten de dar a coincer i analizar la dibersidade lhenguística.
E-mail de cuntato:dlc-variacaolinguistica@ua.pt

A seguir als trabalhos an Abeiro, bamos a cuntinar l Cunceilho an Miranda de l Douro, ne ls dies 17 i 19 de Júnio, de a par cula Cámara Munecipal de Miranda de l Douro. Ls trabalhos cuntínan ende culas Jornadas de Lhénguas i Cultura Mirandesa: ua houmenaige a Amadeu Ferreira. Cumo houmenaige a Amadeu Ferreira, scritor i eilustre çfensor de l patrimonho cultural mirandés, quiere-se, cun todo isto, dar a coincer, studar analizar i balorizar la obra del i, de a par, la lhéngua, lhiteratura i cultura mirandesas.
E-mail de cuntato:  geral@cm-mdouro.pt
Site: http://www.cm-mdouro.pt/frontoffice/pages/155?event_id=19

LHINHAS TEMÁTICAS:

·      Dibersidade lhenguística
Relaçones antre las lhénguas
Las lhénguas i l cuntesto deilhas
L ansino i dar a coincer la dibersidade lheguística
Lhénguas amanaçadas i minoritairas
Lhéngua, lhiteratura i cultura
Diversidade lhenguísctica i zambolbimiento sustantable
Ecolhenguismo
Lhéngua i sociadade
Lhéngua i traduçon
Ecocrítica
Lhéngua, lhiteratura  i cultura mirandesas.